Kampania reklamowa o której dowie się całe Twoje miasto!

Spraw, aby pieniądze wydane na marketing raz, generowały przychód przez lata.

Problemy lokalnych biznesów

Podczas kampanii reklamowych

Tak naprawdę jest dużo gorzej...

Przedsiębiorcy liczą, że biznes rozkręci się sam, że ludzie będą o nim pamiętać. 

Liczą, że jak wprowadzą nowy produkt czy usługę, to wieść o niej rozniesie się od klienta do klienta.

Robią huczną promocję na czas otwarcia a później żyją nadzieją, że od tej pory będzie tylko lepiej.

Są przekonani, że wszyscy, którzy mieli wiedzieć, już o nich wiedzą, że dalsze promowanie ich biznesu nie ma sensu.

Myślą, że jak wrzucą post promocyjny na Facebooka, to dotrze on do wszystkich obserwujących i zagwarantuje zwiększenie sprzedaży.

Prawda jest taka, że to tak nie działa, gdy tak było, mało który biznes by plajtował, a Coca Cola już dawno zaprzestała by dalszych akcji reklamowych, bo przecież, każdy o niej wie.

Reklama-lokalna

Krok 3

Lokalna reklamowa online promująca Ciebie jako kogoś u kogo o cenę się nie pyta

Jak w takim razie promować biznes lokalny?

Potrzebujesz sposobu na dotarcie do Twoich klientów na zawołanie.

Musisz wiedzieć, że jeśli wyślesz informacje promocyjną do 1000 osób, to nie mniej niż 900 ją odczyta.

Tylko wtedy będziesz mieć pewność i jasność co do skuteczności Twoich działań marketingowych. Przestaniesz wyrzucać pieniądze w błoto na promowanie postów.

Najlepszy sposób na lokalny marketing

Kampania Mikro Marketing

Stworzyłem „Kampanię Mikro Marketing” aby raz na zawsze rozwiązać problem promocji lokalnych biznesów.

Serio, serce mi się kraja, ja widzę nowo otwarta restaurację i zanim zdążę się do niej wybrać, ona już się zamyka.

Pamiętam jak 7 lat temu pracowałem w Londynie w pizzerii Papa Johns.
Jeden z managerów regionalnych, wymyślił, żeby wprowadzić taką kampanię reklamową w naszym oddziale.

Restauracja 2 razy w miesiącu korzystała z tej kampanii aby zwiększyć sprzedaż pizzy.
Pamiętam, ze w dzień kampanii (zazwyczaj to był piątek) rozwoziliśmy do 2x wiecęj pizzy niż w normalny dzień. 

Oddział w którym pracowałem, od zera urósł do jednego z lepiej sprzedających oddziałów w firmie w pół roku.

Później to samo zastosowali w każdym oddziale.

Zastanawiasz się pewnie, o co chodzi?

Jeśli średnia klikalność w reklamy to 3%.
Otwieralność maili to około  20%.
To co w takim razie, ma otwieralność na poziomie 95%?

Zastanów się, jakie wiadomości otwierasz niemal zawsze, nawet wiedząc, że to spam?

Tak jest! Są to wiadomości SMS.

Papa Johns po prostu dawał znać swoim klientom „Ej dzisiaj mamy „Kup 2 pizze, dostań jedną małą gratis”

Jak możesz to wykorzystać u siebie?

Przykłady wykorzystania Kampanii Mikro Marketing w postaci SMSów

Restauracja

"Przyjdź do nas lub zamów dowóz w ten piątek, pierwsze 50 osób otrzymuje 2 paczki frytek gratis"

Stacja paliw

"Dzisiaj czwartek, darmowa kawa na stacji XXX przy tankowaniu za 50 zł+"

Kosmetyczka

"Wprowadzam nową usługę niwelowania zmarszczek na czole, wokół oczu, dolnych powiek i ust. Tylko do końca tygodnia zniżka 25%"

Sklep budowlany

"Do wszystkich płytkarzy! Mamy ostatnią serię klejów XXX w niższej cenie. Następna dostawa będzie w cenie XX/kg"

Testowanie produktów

Zastanawiasz się czy będzie zainteresowanie nową usługą? Sprawdź to szybko dzięki lokalnej reklamie

Poczuj się lepiej

Wiedząc że Twój biznes ma stały dopływ klientów, kolejkę oczekujących i dobrą opinię w mieście

Opinie klientów

“A review from a student who benefited from your workshops. Reviews can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.”
Student Name
“A review from a student who benefited from your workshops. Reviews can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.”
Student Name
“A review from a student who benefited from your workshops. Reviews can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.”
Student Name

Oferta

3 Możlwe „Korekty” Dla Twojego Biznesu

One Step

Odpicuj swój wizerunek
297 zł Jednorazowo
  • Wszystkie niezbędne grafiki i materiały wizerunkowe (online i offline)
  • Poradnik jak wypromować swoje usługi detailingowe
  • Doradztwo social media
Must have!

Two Step

Pełen branding
2000
1499 zł Jednorazowo
  • Pakiet One Step
  • Jeden z dostępnych unikatowych szablonów marki
  • Reklamy Facebook / Instagram na miesiąc (dostosowane do budżetu)

Top Coat

Zdominuj lokalny rynek
799 zł Miesięcznie
  • Prowadzenie reklam Facebook, Instagram i Google (dostosowane do budżetu)
  • Przygotowanie oferty
  • Lejek sprzedażowy

Gwarancja satysfakcji

Pakiet One Step, zawiera 2 bezpłatne modyfikacje grafik.
Pakiet Two Step jest modyfikowany do wymagań Twojej firmy. 
Jeśli nie sprostamy tym zadaniom, z radością zwrócimy Ci pieniądze.
Pakietu Top Coat możesz przerwać kiedy tylko chcesz.

Jedziesz, jedziesz!

Chcąc dowozić najlepsze wyniki, pełną satysfakcję klienta i przy okazji, nie zamęczyć na śmierć naszych designerów, obsługujemy tylko 10 firm detailerskich na raz.

Umów się na wstępną, niezobowiązującą rozmowę już teraz abyśmy mogli sprawdzić jak Ci pomóc.

Lub zadzwoń: 698 954 357

Rozmowa to około 10 minut, zero nacisku na zakup któregokolwiek z pakietów. Mamy swoje sposoby pozyskiwania klientów więc nie będziemy Cię męczyć i nękać 🙂