Jak w 3 krokach zwiększyć sprzedaż w biznesie lokalnym

Nie postując codziennie na Facebooku

„Zamknęli biznes zanim zdążyłem cos u nich zjeść.”

„Ej tu jeszcze tydzień temu był sklep. Nie pamiętam nawet jaki.”

„Nie, tej pizzerii juz tam nie ma.”

Albo.

Co! To się działo u nas w mieście?! Dlaczego nic o tym nie wiedziałem?

W czwartek mają 20% taniej i ja się dopiero o tym dowiaduję?

Jak często słyszysz takie wypowiedzi?

Albo sam tak myślisz patrząc na biznesy w swoim mieście?

A może masz biznes i czujesz, ze cos takiego może spotkać Ciebie?

W moim mieście to norma.

Po miesiącu dowiaduje się, że otworzyła się nowa restauracja, ludzie nawet chwalą, a zanim zdążę się do niej wybrać, to już jest zamknięta.

Inflacja, wszystko drogie, ludzie nie wydają tyle co kiedyś.

Możesz sobie pomyśleć.
I masz racje.

Problem w tym, że nie można liczyć na to, że wszystko dzieję się tak samo w trudnych czasach, jak w tych dobrych.

Teraz trzeba starać się bardziej.
Dawać z siebie więcej.
Być bardziej kreatywnym, niż zwykle.

Większość firm, otwiera się i liczy, ze ludzie sami się o nich dowiedzą.

Jak maja się dowiedzieć, skoro mniej ludzi od nich kupuje, czyli mniej ludzi o nich mówi swoim znajomym, czyli mniej ludzi kupuje.

I takie koło, doprowadza je do zamknięcia.

Własnie tu jest szansa dla Ciebie.

I w taki sposób, zagwarantujesz sobie powodzenie.

Dlaczego Coca Cola nadal się reklamuje?

Przecież, wszyscy ją znają, wszyscy ją pili i znają jej smak?

Bo oni wiedzą, ze muszą.
Bo inaczej o niej zapomniesz.
Kupisz coś innego.
Nowego.
Skojarzysz dobre chwile z innym napojem.

Oni wtedy stracą klienta.
A po 10 latach zamkną biznes, bo maja kosmiczne koszty.

Lokalne biznesy też mają koszty i tym bardziej nie mogą sobie pozwolić na „słabe” okresy.

Dlatego muszą przypominać o sobie, lokalnym klientom, cały czas.

Robić coś nowego, swieżego, o czym chce się mówić innym.

Tylko wtedy ich biznes przetrwa w czasie kryzysu, a rozwinie skrzydła jak tylko kryzys się skończy.

Ty możesz mieć taki biznes.

Taki w którym wiesz, że za każdym razem, gdy zrobisz kampanię reklamową, Twoi klienci się o tym dowiedzą, jakaś ich części skorzysta z Twojej usługi lub u Ciebie kupi.

A co najważniejsze koszty tej kampanii się zwrócą.

Wystarczy że…

Wprowadzisz jedna prostą strategie, składająca się z 3 kroków:

Bądź w ich telefonie

Zainteresuj za wszelką cenę

Zapisz ich na swoją listę

Po pierwsze, pokaż im się, przypominaj o sobie, nie daj im zapomnieć.
Jak to zrobić?
Bądź w ich telefonie.
Siedzimy w nich od 2 do 10 godz. dziennie (młodsza część społeczeństwa szczególnie)
Bądź na Facebooku, na Insta, Tiktoku itp.
Tylko nie wrzucaj postów!
Wszyscy wiemy jak słabo to działa.
Reklamuj się.

Jak już tam jesteś.
Zainteresuj ich za wszelka cenę.
Uwierz mi oni mają tam ciekawsze, rzeczy do robienia niż oglądanie Twoich reklam.
Dlatego musisz być kreatywny.
Żeby wybrali Twoja reklame niż kolejna rolkę o kotach.

Jak już ich zainteresujesz.
Zapisz ich na listę swoich klientów.

Aby mieć możliwość dotarcia do klientów w dowolnym momencie, musisz mieć do nich bezpośredni dostęp.
A jakie treści czytamy praktycznie zawsze?
Email!?
Nie, otwieramy średnio 22% emaili.
A co otwieramy w 98%?
Nie zgadniesz… 😛
Tak, SMSy.

Użyj tej dźwigni.
A Twój biznes, Twoja rodzina i Twój portfel Ci za to podziękują.

Otwieralność Email vs SMS

Jak na tym skorzystasz?

Większa świadomość marki na lokalnym rynku

Tysiące klientów zobaczy Twoją reklamę nie raz.

Więcej osób o Tobie mówi = Więcej poleceń

Więcej poleceń to darmowa reklama

Wiecej klientow

To więcej kasy

Spokój i pewność

Pewność, że Twój biznes robi wszystko, żeby przyciągnąć klienta.

Pomyśl, że Twój biznes będzie jednym z nielicznych, jak nie jedynym, który robi takie kampanie marketingowe w Twoim mieście.

A jak sytuacja na rynkach się trochę ustabilizuje, będzie pierwszym, który wystrzeli z rekordowymi zarobkami.

Pierwszym o ile się pospieszysz…

Oblicz ile w przyszłości możesz zarabiać stosując się do tej strategii:

Two columns
Pionowo
Poziomo
Oblicz przewidywany zysk
Ile na tym zarobisz:
Nazwa Total
"{{getWooProductName}}" has been added to your cart
  1. Załóż ilu klientów możesz mieć na liście.
    Powiedzmy, że 1000 jeśli jesteś pizzerią w małym mieście.
  2. Jaki procent kupi coś u Ciebie dzięki tej kampanii?
    Dla pizzerii, niech będzie to pesymistycznie 3%, czyli 30 osób.
  3. Średnia wartość ich zamówienia?
    Około 40 zł 
  4. Wydaliśmy 120-240 zł na SMSy (12 gr za sztukę), a zrobiliśmy 1080 zł.
 
Oczywiście to są tylko założenia, które trzeba zweryfikować w realu ale już teraz możesz sobie sprawdzić czy Ci się to opłaci.

Opinie klientów

“A review from a student who benefited from your workshops. Reviews can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.”
Student Name
“A review from a student who benefited from your workshops. Reviews can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.”
Student Name
“A review from a student who benefited from your workshops. Reviews can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.”
Student Name

Zaczynamy?

UWAGA! Mam tylko 3 miejsca wolne w tej cenie!

Wypełnij poniższy formularz a ja przygotuję dla Ciebie darmową strategię, która pokaże Ci, jak krok po kroku będzie wyglądać lokalna kampania marketingowa Twojego biznesu.

Dzięki temu będziesz świadomy tego co się będzie działo w kampanii promującej Twój biznes.

Wypełnij poniższy formularz

Lub zadzwoń: 698 954 357

Rozmowa to około 10 minut, zero nacisku na zakup. Mam swoje sposoby pozyskiwania klientów więc nie będę Cię męczyć i nękać.